Monday, July 20, 2009

Airiel again.....

Every weekend, aku balik umah k.eda di setiawangsa. Aku lebih senang balik rumah dia drpd sedara2 aku yg lain.. n Airiel pun dh serasi dgn aku..

Ok nak cter pasal who is "Airiel"?
U want to know about him?

Airiel, nama sebenarnya ialah Mohd Naizryl Agha B. Mohd Nazry. Dia adalah anak sulung kepada sepupu aku K.eda dan abg nazry. Now, dia berumur 2tahun lebih sebaya dgn adik Na. cuma Airiel lahir bulan 3, Adk Na bulan 1.airiel akan ada adik bulan 9 nanti.. Sekarang Airiel dh mula membahasakan dirinya dgn panggilan Abg Long.

Sejak aku kerap balik ke rumah k.eda ,airiel dh mula rapat dgn aku. Mcm dia rapat dgn Ayh cik dia sebelum ni.Aku pun tlg k.eda menguruskan airiel coz k.eda dh sarat.. nasib baik airiel xbnyk karenah, senang dijaga dan dibawa kemana2...

One day, aku jaga airiel, k.eda tinggalkan airiel dgn aku, k.eda n abg nazry pg keje. Dia tlg aku kemas rumah, vacum carpet, basuh pingan ermmm.. rajin betul budak 2.. ble dh hbs settle berkemas dia ajk aku pg mnd kt swimming pool... aku ikt jer.. ble naik ats.. dia dh penat.. mtk susu terus tdr... lama jgk dia tdr.. After dia wakeup , aku bwk dia pg playground dkt floor 21.. from there, blh tgk pemandangan n ambik angin petang..aku kena main belon dgn dia lak n main gelongsor. melayan ler aku...

After kte org lunch dgn mcd,aku siap2kan diri aku n airiel nk kuar pg KLCC dgn tren. Kata airiel dia nak naik "thomas", (tren). Masa kte org dlm tren bru aku kol k.eda ckp kteorg on da wy ke klcc.. seb baik mummy airiel xmarah.. he3... Lgpn k.eda time 2 ada kt klcc..he3.. mmg aku dh rancang awl2 lg...

Kat bwwh adlh pictures weouls pg KLCC :

looked at 4 the future

sweet boy. (bju dh ktr kena aiskrim)

peacefrom ayel

please i want2 sit a minute.




No comments: