Thursday, August 13, 2009

FEVER AGAIN..

Today, my fever still ader lg, although siang hari xrasa badan panas, tp bila mlm ajer bdn rasa panas. Tp yg pasti selera aku hari dh ader ckt berbanding semalam. Aku siap pg mkn kt FESKUM lagi. he3

Majlis Konvokesyen

Hari jgk, aku pergi majlis konvo kakak are-t di DTC. Jmp femly are-t. he3..second time pg mjls konvo. First time aku ialah masa konvo umi aku kat Maktab Batu Rakit, Terengganu.Waktu 2 aku umur 9 tahun. he3.. Picture aku pakai baju konvo pun ader lagi. Smart gak r. Tp aku jeles biler tengok kebahagian dan kegembiraan terpancar di air muka graduate2 UM ni. Ambik gambar bnyk kenangan dgn fmly. dgn kwn2 dgn sedara mara sahabat handai. dgn pakcik jual belon (ops.. clap,he3 aku jer sajer2 ambk gmbr pakcik cina jual belon 2, laku giler belon dia seb baik kakak dgn adk xder, lau x.. belon yg dijual oleh pak cik 2 dh menjadi milik dua2 adk aku ni.. suka benor ngn belon.. tp untung giler ler pak cik 2..modal bape sen jer.. rezeki la katakan.)
Dalam hati aku: bila ler aku nak pakai jubah konvo ni.. sabar2 4 thn jer berjuang dimedan perang.. tp terpaksa kena lalui macam2.Biasala.. belajar mana ader senang kan.. Btl x?

eh aku dh lari tjk r.. he3.. continue3.Now.. keadaan demam aku ok ckt, tp selsema , batuk n bersin aku maki n teruk. Aku taw ini pasti bukan H1N1. Ini adalah penyakit redung ku yg dtg bertandang kembali kedlm hidung ku. Resdung jeles ler dgn hidu ng aku ni.. Knp ek???

Ok..lah..aku bnyk keje ni nk kena buat. Aku akn pksa diri aku utk selalu update blog.. Klo x.. korg tlg pksa aku ek.. Ok.. tin kayu....(phm?)

No comments: