Thursday, March 25, 2010

LIFE.

Dah lama xbukak blog.. aku rajin bukak blog org jer.. blog aku xterbuka dan tertulis.. MALAs hnyalah satu alasan yg besar bg aku. Sebenarnya aku dh boring dgn blog aku ni.. ble aku buka jer.. pertama sekali aku kata.. blog budak2 dgn gmbr kartun2.. dgn susun atur pun xteratur.. ntah la.. aku nk bt blog bru yg lebih canggih lg.

Sebelum aku menutup blog aku ini selama2nya..
aku nk mtk maaf kepada rakan2 blog.. mungkin selepas ini aku akan ada blog yg baru untuk private n non-private.. dah lama aku impikan nk ada sebuah diary menggunakan blog, disebabkan mls nk buat jd xbuat. Bak kata org mls xjd.. without action without result.

Bila aku baca balik semua posted yg lepas aku tergelak sorg2.. Mcmni rupanya hdp aku yg lps..
Aku xnk berada pd zaman aku yg dulu.. aku nak berubah.. i will better than before..

Q:Mcmn aku sebelum ni??
A: No comment, aku xnk jd mcm dulu lg...

Q: knp dgn aku dulu?
A: My journey of my life quite difficult..

Q; Knp susah ? Apa yg aku dah lalui ?
A: Biarlah rahsia..........

Q: so, 4 the next in ur life? wahat happen 2 u?
A: owh..aku lbh matang dr sebelumnya, aku dh boleh handle problem dgn baik.. dh taw bt keputusan yg baik. boleh dikatakan lebih baik dr sebelumnya...
Klo nk cte apa yg berlaku dlm hidup aku.. urmm bnyk.. xperlu nk cte ler.. hidup adalah satu perjalanan yg terpaksa kte tempuhi.. semasa dlm perjalanan itu bnyk benda yg kte kena harungi. bnyk halangan yg kte perlu redahi.. journey hidup ni bukan 1 perkara yg mudah, bg org yg tenang saje dpt melalui nya dgn hati nyg tenang.., bg org yg complicated, maka journey hidupnya pun complicated.

Knp aku asyik pasal life sajer ni????
ntah la..
sebab everything yg berlaku pd kte bukan ke berkaiatn dgn hidup kte. btul x??

Lastly, from me.. maafkan aku sekiranya ada salah silap, terkasar bhasa n anything.. Aku akan mengundurkan diri dari laman ini.. sebelum aku mengakhiri aku nk bgtau one phrase ni :

hidup dan mati,
setebal kulit bawang,
utk menikmati kehidupan ini,
ANDA mesti berani utk

"CHANGE"

love..love..love..love my life forever...............................

No comments: