Sunday, October 18, 2009

time to study


inilah keadaan meja aku bila time study. Lapy mst akn selalu terbukak mcm 2, selagi roomate aku xoffkan or xtutupkan skrin 2 selagi 2ler keadaan lapy mcm 2.. jgn salah faham eh.. bukan nak tunjuk rajin k.. cuma nk bgtau.. penderitaan yg aku alami sekarang.
Kotak kasut aku jdkan sbg stok ubt-ubatan aku. Segala jenis ubat ader. tp xpernah hbs. Antibiotik skalipun aku xkan hbskan.. bile bukak jer kotak 2 bau semerbak akn keluar (bau ubt yg memualkan aku) i hate medicine.
Now.. no more GC n DRAFTING already. Notes2 lect. sdg memanggil aku suh buka dan baca dan ingat dan buat latihan. Aku rasa study aku kali ni xmcm mid sem hr 2. xbersungguh sgt, padahal ini exam kali lg pntg. huh.. hopefully , segala aura dan kekuatan dalaman dan luaran aku datang dgn drastik, supaya aku dpt merajinkan diri...

No comments: