Monday, May 24, 2010

Sekejap aje.......

Hoh.. dah lama xupdate. aku bukan seorang blogger yg kurang bertanggungjawab.. xmacam blogger2 yang lain.

Dah lama xmenconteng kat blog ni. Asyik typing error je..btw minggu ni memandangkan aku kat KL so aku dapatlah join skate bersama kawan-kawan kat Putrajaya.

Friday night, Aku,jaja,marts, nick and dee. Skate kat tempat biasa.daripada bulatan depan masjid sampai depan palace justice. rehat2 kat sana kejap then patah balik. Aku belum dikategorikan skater dah OK. Aku belum OK lagi,break pun belum pandai lagi.
Apatah lagi nak skate laju2. ermmm.. kena banyak2 practice. Actually, aku takut jatuh. Bila jatuh badan sakit2.. nak jadi skaters sangat tapi MANJA! one words yang pernah aku dengar dari abang aku. baik xpayah main la klo macam tue... lepas tu, aku terus xngadu kat dia lagi. Aku xmo jadi MANJA. i wanna be pro skaters. tengok lah ye nnt.. amin....

p/s : picture blom upload lagi. next entry lah aku masukkan picture. Klo xde picture mmg xsah..

Aku dan aina tinggal kat rumah eiqa di Presint 9 Putrajaya dari hari jumaat lagi, kteorang ada discussion yg penting dengan eiqa. hahaha... btol x Aina? Thanks to eiqa kerana bnyk tolong kteorang, bg makan minum and hantar ambik aku. Insyallah apa yang kte discuss tu akan berjaya.. AMIN..

Petang Ahad,
memandangkan aku dah kat Putrajaya, xdelah susah sgt nk pergi skate. AKu,jaja dan marts skate kat Putrajaya lagi. Mula2 sampai panas terik lagi, kteorg skate kat depan masjid dulu then baru kteorang gerak pergi tempat lain.

Kali ni kteorang skate kat tempat lain. Rugi nick dengan dee xikot. Mencabar jugak lah perjalanan kali ni.turun tangga, turun jalan curam (tp xdelah curam sngt) aku jer takut... xberani lagi... mendaki jalan yg curam.. tapi seperti biasalah aku mesti akan jatuh. hah itulah takut nak jatuh sangat..akhirnya jatuh jugak. n org yg bru belajar seperti aku ni, banyak bergantung pertolongan org lain lagi. Thanks to jaja n marts. disebabkan aku korang xboleh skate laju2...

Aku xtaulah apa nasib aku sbg skaters selepas ni...menjadi ke x... bunyi mcm dah putus asa je kan...?? eh x...aku akn teruskan hobi ni...

Nmpaknya,3 minggu plak aku akn bercuti dari main skate ni.. knp??? becoz aku perlu ke satu tempat yg belum pernah aku jejaki lagi... ermmmm... see the next entry...

lamanya aku dop menagarang... dari Aina siap mandi sampailah aina dah siap mandi aku aku baru siap. Aina mandi bukan sekejap... sorry yunk... tertaip ni..hehehehhe..

No comments: