Sunday, May 9, 2010

Dah lama aku xupdate blog..
xde masa nak update ke malas?

bukan xde masa.. masa sentiasa akan datang dan pergi... :0
aku jer malas nak cari peluang nak update. Orang lain berkerja dan sibuk jugak boleh jer nak update. Tapi aku... ntah la.. mungkin aku selalu pergi sana pergi sini..

News yang terbaru...
Aku tengah risau pasal pasport aku....xsampai-sampai lagi.Hari Selasa lepas,lepas aku pergi buat pasport baru, aku pergi pejabat pos nak pos ekspress ke terengganu. dengan harapan esoknya akan sampai. Ayad De minta pasport,gambar Visa,dan beberapa dokumen perjalana yang lain. Aku dengan yakinnya memasukkan dokumen2 penting tu dalam sampul pos ekspress. yang paling penting sekali adalah pasport aku.

Hari khamis, ayah de kol umi, untuk bagitau pasal hari sabtu kena pergi khusus/taklimat daripada Agensi. Umi tanya ayah de dah sampai ke belum yg diposkan tue.. Ayah de cakap belum sampai lagi.. dan dalam sampul tu dikirimkan sekali pasport aku. Terkejut Ayah de bila cakap pasport aku ade dalam tu. Mereka xboleh salahkan aku, aku mendengar arahan. Nasib baik kaki/no kod sampul tu masih pada aku lagi.

Hari ini aku nak kena selesaikan beberapa urusan penting lagi. Nak kena pergi ke pejabat pos lagi,nak kena check balik dengan pejabat pos Kota Bharu dan beberapa Urusan lain yang perlu diselesaikan sebelum malam ni. Malam ni.. aku akan ke KL atas urusan Angah. Aku, Ku dan angah akan pergi.

Kelmarin@Semalam,
Aku, Ku, Umi dan Tok mek ke Kuala Terengganu untuk mendengar taklimat ringkas daripada Tuan Haji. dan menyelesaikan dokumen perjalanan. Yang aku punya belum selesai lagi... :( Habis sajer taklimat tersebut, perut kami dah lapar. Then Ayah de, bawak pergi restoran makanan kampung. Aina,ajak aku dan family pergi rumah nye di Manir, Trengganu. Alang-alang nak pergi Manir, Ayah de cakap baik pergi buat suntikan terus. Sebab Klinik Ummu tu dekat dengan Manir. Klinik tutup time rehat kul 2.30 buka balik so memandangkan kami semua belum solat zohor lagi, aku mengajak mereka semua ke rumah Aina di Kg. Padang Tengir,Manir.

Akhirnya, sampai juga hajatku untuk kerumah Aina.. Thanks aina dan sekeluarga diatas layanan dan buat kuew teow makan dengan kicap pedas yang sedap tue...Tapi yang masak bukan Aina.. Kak wani dengan Abe syah.

Next time datang rumoh aku pulop........

No comments: