Wednesday, August 4, 2010

Activities today 2/8

Aku bangun lambat pagi tadi............arghhhhh.... skip kelas lagi.. Ape nak jadi dengan aku ni. Inilah masalahnya bila kelas pukul 8. Bukan senang aku nak bangun kul 8 ni. (1 tabiat buruk) hehehheehe.. but i will try 2 change.

So the next kelas kul 12, yang tu aku pegi. hari ni xbanyak kelas, kelas last, kelas jepun habis kul 3. Sebelum masuk kelas aku p hantar buku yg aku pinjam kat library dulu. Then, aku n nadjwa p FESKUM, kat KPS. Mula2 langkah masuk KPS aku dari library lagi nampak booth Rasamas, aku dah aim nak p sana. lepas p cucuk duit, terus aku p rembat makanan kat sana. Urmm. seperti biasa pilihan aku adalah nasi ayam honey.Tapi yg ni.. xsedap langsung. Murah tu murah la tapi xworth it la. Sampai sakit perut aku. Sempat gak aku habiskan... :)

Then, masuk kelas Prof Isa Zhi liang , Prof aku yg mengajar Tamadun Asia Timur. Time mengajar ajar campur 3 bahasa, China, melayu n english. Sleng melayu dia mcm china. Maklumlah China mualaf. tapi aku suka kelas dia walaupun aku xpaham ape pun. So ape yg dia ajar kena baca balik. Aku masuk lambat, sebab perut aku buat hal lak. Aku bukak pintu dewan kuliah, tiba2 terkejut aku tgk Prof keluar, nampak macam tergesa-gesa. Masuk kelas tgk org tgh decide nak buat group tutorial. So, kelas hari tu.. xde.. yahoo.. suka aku. So the next kelas, kelas JApanese. Kelas favourite aku tu.... Belajar benda baru yg kita minat ni best sangat2....

Habis jer kelas, aku n nadjwa terus dapatkan cab nk pg Low Yat. Aku pergi temankan Nadjwa nak beli laptop baru. sampai je low yat, aku n nadjwa usha2 dulu laptop n harga. banding2kan harga n rundingkan harga ape semua. so dengan cash rm 1500 laptop model CQ 42 Presario Compact menjadi milik Nadjwa. Huhuhuhu.. aku usha2 gak camera SLR idamanku. Aku nak Canon EOS 550D or 500D pun jd lah. Nak jugak.. nak jugak... nakkkkkk..... sape nak kasi kat aku. huh.. xde org nye nak kasi free...

Sebelum tunggu software dimasukkan, kteorg p makan kat Shikiya, masakan jepun. mentang2 belajar jepun kan... so makanan nye pun kena biasakanlah. Then, lepas siap semua. Miss Nadjwa ni nk bershopping kat TS plak. Ni yg aku xtahan bila dengar perkataan Shopping. Iman aku dah tergugat ni...

Kteorg p TS dgn monorail, mls nak jalan. padahal dekat je plaza low yat tu dengan TS. Saje je kan malas nak jalan. Kat TS, kteorg round habis 1 TS kot. Lenguh gila kaki aku.. smp dh xlarat gile. hehehe... aku beli apa? RAhsia... sampai 2 kali draw duit.. Tapi best sebab aku beli benda yg aku dh lama idamkan...

Sampai kolej dalam kul 10, Mira mesej ada meeting. so xsempat tukar pakaian p attend meeting lak. Meeting tu kalo aku xde pun xjejas pun... memandangkan tanggungjawab dan amanah yg diberikan... aku mengahadirkan diri jugak.. hehehhe.. nk tunjuk rajin la... hehehehe...

Naik bilik... fb jap, blog jap...n zzzzzz.. tido.............esok kelas!!!! tapi ade keje yg pasal Malam Alumni Kolej yg belom setel. So mcmn? nk skip kelas ke macamana... Eh xkot... eh ye kot...eeeemmm tgklah macamana nanti.... :):):):):):):):):)

No comments: