Sunday, August 8, 2010

Malam Alumni 9, (2010)

Malam Alumni 9, telah diadakan dengan meriah dan jayanya semalam. walaupun penat jelas terasa, Hatiku cukup berpuas hati kerana dpt mengerahkan keringat yg ada bg menjayakan projek pada malam tersebut.

3minggu persiapan telah diadakan.Semua AJK-AJK yg telah terlibat dalam projek tersebut telah membuat persiapan yg lebih awal. Walaupun ade juga cacat cela sedikit, itu adalah lumrah manusia , xboleh lari dari kesilapan.

Our pengarah projek is Kucai and our timbalan pengarah is Bahau. Aku adalah AJK jemputan dan pengarah Jemputan ialah Meera. Aku sangat senang berkerjasama dengan diaorang semua. Kerja aku sbg menjemput orang melalui call saje. so xde masalah dan sangat ganpan, cuma perlu meluangkan sedikit masa utk menghubungi alumni2 yg lepas di pejabat kolej. Walaupun tugas aku hanya menjemput orang, tetapi tugasku tidak terhenti disitu saje. Dengan rasa ringan tulang nye aku serta kawan2 yg lain membantu Ajk-ajk lain terutama dalam protokol yang dihandle oleh Alya. thanks to all members..


Layan gambar jer... Pic by Nadjwa phone..

I'm with the tecnical crew.
i want this!

this is classic bike. The green colour is yours, Aina. hahahaha


Registration crew

model of classic cloth.. yeke??


No comments: