Wednesday, September 9, 2009

Aku nak buat 1 perubahan dlm blog aku ni.. tp aku xreti nk buat. Aku nak tukar layout, banner, dan nama blog sekali...ade sesiapa yang ingin membantu aku utk mencuarahkan idea yg bernas dan kreatif...

Aku sekarang dh xkreatif dh. otak aku dh msk bnyk bnd yg xkreatif jd tubuh bdn aku semuanya xkreatif...(xleh bla...). Aku akna tukar gak banner kt ats 2..sb aku rasa cam budak2 lak.. tetibe rasa cam2..myb dh matang ckt kot.. n nama blog aku "LAMAN NURANI HATIKU" aku akn tukar jgk.. xnk dh jiwang2 lg. Tp msh lg xder idea..cuma utk buat perubahan dlm blog ni,tetibe terdetik dihati.

Drafting..... bnyk benda aku kena siapkan. Semua yg aku buat kena teliti sgt2.. smp mata aku naik senak dh. Tapi walauapapun aku akn berusaha utk melakukannya yg terbaik.Kata PROF, J biar lambat asal terbaik.dan terus dpt markah A.Aku jeles dgn kerja2 drafting yg Hamzi punyer skali buat dh dpt A majoriti yg dia buat sekali jer terus dpt A. Bukn aku jer yg jeles dgn dia.Rakan2 ku yg len pun turut sama.. Jeles dlm hal ni xper kan...:). Aku akn buat dan siapkan drafting projek 7A,7B,7C dan 7D sebelum hari sabtu ni. CHAYOK!!!!! utk aku!

ACTIVITIES TODAY!

Today,aku lambat lg hr ni ke kuliah, Kul 7.30 bru bgn. kelas kul 8. Aper nk jdla dgn aku ni.. Itupun nasib baik Aina yang kejutakan, lau x kul baper entah aku bgn. Aku sampai dkt DKB 8.30. Masuk pintu belakang, kunun takut prof nmpk, aku dop blkg. N then mataku cari CIK CT WAN EXPAND, (Ct) dgn Atiey. Aku ingt diorg dh smp dr kteorg.N then Ct kol Aina, mrh sb xkejutkan dia.Aku dgn aina xkjut kan sb xde krdt n kteorg pun bgn lwt..hahahaha.. Ct ngn are t smp utk kelas GEO.

Balik kelas jer.. Katilku panggil2 lg.. dop lepak jap ats katil smp habiskan novel, belum sempat hbss pun aku dh mula rasa mengantuk.. Kul 2 aku bangun. Agak lama gak aku tidur.. Sejak bila lah aku ada hobi uruk ni.. setahu aku..aku xpernah ada hobi ni.. sejak aku dop UM ni, aku rasa tidur ku xcukup jer. Bangun solat n buat drafting.projek 7A (redo) dh siap, nk siapkan 7B (yg susah gler 2) dn 7C,7D esok...okey..Bersemangat HANIM!!!

Bukak poa hr ni dgn nasi lemak n coffee instant OLD TOWN. Roti boom blm aku mkn lg tunggu lwt2 ckt.. nk mkn buat sahur skali.

P/s : tlg saya ek rakan2 blog ku, sumbangkan idea utk perkara berikut

1) Nama blog
2) Layout yg sesuai
3) Background colour
4) Banner
5) Music
6) Upgrade blog or tambah2 bnd len yg korg ras perlu diletak dlm blog aku ni...

TQ!!!

No comments: