Wednesday, September 9, 2009

Rasanya dh lama x update blog. Dah bnyk bnd/perkara yang aku xtulis dlm blog ni. Selalu saje tertangguh disaat kemalasan melanda diri ini. Ada jgk post2 yg xsempat aku siapkan ddn skrg tersimpan dlm draf.

Aku bangun lambat semalam sebab nak siapkan assignment Communication Graphic. Aku bersyukur sebab Marts tlg aku..tp disebabkan bnyk perkara yang perlu buat dlm projek 2 menyebabkan aku tido lps subuh...maka kelas tutorial GEO aku terskip.Skip lgi...ble la aku nk berubah ni............

Aku mencatat sejarah dlm banyak assignment yg aku buat.Inilah kali pertama assignment CG aku terpilih dan dpt dot full (full mark) dgn presntation yg baik dan lancar. Aku ucapkan bnyk2 terima kasih pada Marts yg sudi membantu dgn idea2nya skali. Idea nye cukup simple tp ada maksud. (picture aku akn postkan akn dtg)

Aku dapat assignment baru lagi..tp kali ni its so difficult. This is for final project..n diberi masa 1 month utk siapkannya.Tapi semuanya kena dilakukan mengikut step. Projek ni adalah projek Drawing animations. Aku cuba memahami apa yg perlu dibuat tapi malangnya xphm2 jgk..ckt jer yg aku fhm aper yg telah diterangkan oleh Lect.Hanum.tp aku akn tny kwn2 yg fhm.. (mybe diaorg pun xphm gakk :).

Balik dr kelas CG aku,ct,aina n tiey pg bazar ramadhan dkt dgn UIA, we all pg naik teksi dari depan kolej 1, dan tambangnya bejumlah rm5.(agak mahal) sebab jln jem dkt pintu kuar PJ UM.
masa dlm teksi aku cuba buat lawak dgn driver taxi 2.. tp driver taxi 2 bt muka bodoh n nmpk mcm keletihan gler. Kwn2 aku kt blkg dh pecah perut dh dgr aku bt lawak bodoh. Driver taxi 2 still lg bt muka dono dia. menyampah aku. aku tanya bnyk jwb nyer sepatah jer.geram gler aku. rasa cam nk campak kuar jer driver taxi 2 biar aku yg bwk taxi dia.

Masa dt bazar ramadhan 2 aku round dr first gerai sampai ke hujung. tapi kaki kesayangan ku ckp.. jalan ler jauh2 lagi,dn kakiku merajuk..maka dia bt2 sakit..terpaksa la aku duduk sekejap... Masa jln2 aku nmpk kasut crocs dijual kt c2..rega pun murah ader yg rm40,rm30. aku teruja, tp aku hny memandang dan mencubanye shj sb aku xbwk cash money..:).Hari ni aku berbuka dgn Nasi ayam percik bbq kot..ayam dia besar gak r..e2 yg buat aku teruja nk beli.Rega pun not bad coz ayam skali nn nasi. only rm4.50. tp nasi dia lembik ckt...

6.15,weols smpi kolej,naik terus smyg Asar..he3 smyg lmbt,tp terpaksa melambatkan xper kan.. n then aku dgn aina kemas bilik yg disepahkan ms bt assignment semalam.bilik mcm kadang aper tah, tp setelah dibersihkan nmpk shine2.. :). Weols bukak posa together2 seperti kebiasaanya.

Thats all.....................

No comments: