Wednesday, September 9, 2009

Ice blendded Coffee Bean

Oh.. ice blended coffee bean saat ni aku merindui mu...

Arghhh....tolong aku.. aku nk minum ICCB... pls help me..

Setiap kali bukak posa kat Bangsar village or kat Mid mesti aku akan singgah beli ICCB ni.. Aku dh try mcm2 ras, biarpun harganya agak keterlaluan sdkt aku sangup korbankan duit ku semata-mata kerna kamu ICCB ku..

Pic kat ats 2... masa aku,ct,n atiey bukak posa dkt Bangsar Village. Masa 2kte org bukak posa dkt nasi Lemak Antarabangsa, bangsar. Lepas smyg maghrib dkt Bangsar Village, round jap n then weouls lepak kt Coffee Bean smp kul 10.

Saat ni sesungguhnya aku memerlukan ICCB, huhuhu..dh addited dgn ICCB. n coffee old town instant menjadi pengganti kpd ICCB. Coffee Old town jgk menjadi kegemaran ku dan menjadi teman ke ketika lewat malam aku berjaga. Membuat diriku segar, mataku cerah... TQ COT... Jasamu dikenang.. Pelbagai perisa COT aku dh cuba.. sekarang ada dlm stok simpanan ku adalah COT Classic. N TQ Ct ajar aku minum COT n belikan aku COT classic.


No comments: