Tuesday, September 15, 2009

Dh lama xtop up cerita2 terkini dlm blog aku ni. Weekend aku tinggal kt rumah k.eda di ukay perdana. Sebelah petang kteorg pg Plaza Ampang City (PAC).

Masa kat PAC aku berlatih skate.. Abg Nazry ajar aku.. hu3 mula2 main mcm org baru belajar berjalan. Semua org gelakkan aku.. tapi jatuh 1x jer depan asculator..nsb baik xjth kebawah.. Abg nazry ajar aku jatuh masa tgh skate. N then aku try practice, klu nk jth aku bongkokkan bdn ckt, bila buat mcm 2 aku xjth...Aku berlatih2 sampai aku penat, bila aku penat aku sambung balik... sampai la aku boleh skate dgn laju ckt. Si kenit Ayeel lak ; cbuk kacau aku jer..

2hari aku bukak posa kat kafe PAC. makanan biasa2 jer..ader makanan buffet dan ader masakan panas. Aku makan som tam, k.eda marah aku sb aku xblh makan. Aku sekarang kena berpantang drpd makan makanan seafood sb resdung aku makin teruk. Bila aku makan seafood aku akan skt kepala dan hidung akan tidak selesa dan muka pun ada kesan. Tapi aku degil.. bila benda aku suka makan, tiada siapa blh menghalang. Kadang2 aku dengar gak nasihat org. Takut kena operate lg... Balik nnt aku kena pg jumpa Doktor Mat lg. Klo x resdung aku makin merebak klo x prevent.

Menghitung hari demi hari.. bilakah aku boleh blk ni.. Xsabarnya nak balik... Semalam aku dpt berita gembira, Are-t ckp aku boleh tumpang dia blk dgn abg dia. Horay!!! aku terus bersorak smbl peluk atiey.. Aku balik hari Khamis. Tapi hari Khamis after LAB, Aina blk esok..tp td dia pg jmp dgn Lecturer nk buat awal. esk dia ada LAB, aku pun nk buat esok gak lah... tp aku blm mtk lg dgn lecturer. Xper esk aku pg mtk dgn dia.hr Khamis blh blk awl ckt.

Aku hilang memory card fon aku.. maner la.. pg nyer... Aku gak yg cuai lupa ltk maner n xterus masukkan dlm fon...

No comments: