Wednesday, September 2, 2009

Second Day Exam :(

Today!!!!



Korg tau aper yg dia org tgh buat? dibwh payung, diats kerusi dan meja batu.. dibwh sinaran cahaya matahari yg terik..

cuba teka............................


Bangunan peperiksaan..
(aku dop bwh pokok smbl stdy trigo)

Ketika dan saat berhempas pulas memasukkan formula
kedalam otak yg sememangnya dah xblh menerima apa saje
bentuk formula...hahahaha..

Chemistry.. blh ler jwb....but
trigo???? sejujurnya..mmg aku xblh jwb..
ader blh jwb sekerat..
ader yg penuh.. tp hny 2,3 soklan jer.
yg xleh jwb langsung xyah ckp r.. bnyk gler..
sakit hati aku menjawab math trigo ni...
klo blh nk koyak kertas 2 td..n kepala aku pun nk pecah dh rasa.
Aku kena berkali-kali ganda lg study. Klo benda senang pun aku
xleh jwb apatah lg soklan susah cam math trigo td.
xnk dah aku ckp sal MATH TRIGO buat aku :( n bad mood.

No comments: