Friday, May 8, 2009

gelagat adik (na) SYG..

ENTRY (mintak susu)
mula2...

Adik : "alg..nok cucu (susu)"... bc elok2..
Alg : "xblh"... td minum doh ke...
Adik: "nok cucu nk tito"....
Alg : "xleh..alg malah nk buat"

adik ni mmg pndi.. ble ckp xblh jer.. see dia akan bt
muka sedeh... Alg : "wooo..adik xleh susu"
Aku rasa jap ag ni nangis..

Hah dah ni starting nk nangis..

Kang dah ckp.. dah nangis..dah..kjp lg.. kuat ler tuh...
Yang abg mie kt blkg 2 sbuk2 nk pjuk tp xdiendahkan...



lagi kuat dia melaung... hu3.. kuat xkuat dia melaung sampai2..3 deret kedai dengar... (time ni kt kdi) Hu3..alg dia mmg selalu mengusik..n then pujuk blk.. lastly aku btkan susu n then dia ckp nk tito laks.. tito ler dia ats riba aku..memandangkan tiada tmpt utk dia landing.. riba ku gaks jd mangsa ...


ENTRY ( Style rambut 'terpacak)

peace.. dr pg style rmbtnyer cam gni.. yg tukang ikat rmbt kakaknyer..time ni dlm kul 1 lbey.. kakak dgn adik x mo tido ag.. tmbh2 adik.. time dia tido..dia ikut bapaknyer.. bapaknyer selalu tidow lwt.. maka anknyer pun tidow lwt ler gaks... aku pon ms ni xtidow ag.. Ku suh amik gambor dia dgn style rambut terpacaknyer.. aku menjalankan tgs he3...

ha3..pic.. ni mmg xleh blah r.. lwk gler.. dgn matanyer bt2 sepet..
hahahahaa...cumel2...cumel..

bkn ats 2 jer terpacak..kt blkg pon terpck gaks.. adoi ler...
peace lagi..xde trade mark len ker...

No comments: