Wednesday, May 20, 2009

BUSY NYER AKU!!!

Busy jer aku ni.. hik3.. today jer busy ckt..

Aku mengambil kesempatan hari ini utk membusykan diri...

Pagi ku bermula.................
Today, after solat subuh, aku tarak tito dah.. kena tolong umi taipkan something n balutkan hadiah.. kacau btol ler umi neyh..Semalam2 xsuruh lak aku buat.. Pagi2 bru nk suruh lepas 2 mula ler kalut c2, kalut cni..ish3.. Ade sambutan Hari Guru kat sekolah umi so umi as a Teacher kene ler ambik tugas ler kan. Ku yg pegi hantar umi hari nie ker skolah, umi xdrive sendiri, coz kater ku nk g repair kete yg mogok 2.. ish3..

Aku ni dah xtidow dh.. maser umi bru jer turun pg sekolah si cilik bgn menangis nk mengikut.. setelah dipujuk akhirnya senyap jgk dia..yg aku bengang nyer.. hbs kusyen kat ruang tamu kena air kencing nyer bocor.Adoi.. berkeja keras ler aku membasuh kusyen tersebut.. Aku mandikan dia..kasi susu sebotol.. terlentok blk dah.. Kakak lak yg bangun,aku mandikan dia pkaikan bju sekolah, kasi mkn bijirin 'honeystar' dgn susu.. n then aku naik ats mandi2 siap2 pakai cantik2.. :) kejut kan adik, n hantar kakak ker sekolah..

Ke Wakaf Bharu - Tumpat - Kota Bharu
Pegi kedai n then mkn dgn Ku. n then bt repair baju yg bru beli 2
Pegi Tumpat naak g ambik I/C,tp malangnyer lum siap aku. klo dikira I/C aku dah siap tp memandangkan cap jari aku berbeza, kater abg encem 2.. mungkin 3,4 bln.. argh.. terpaksa ler aku bwk I/C sementara kemana-mana..
Pegi KB, balik rumah tukar keter jap, n then aku pg KB MALL, ader mamat sekor ni kol aku tny kat ner.. n aku ckp kat KBMALL.. aku tny nk jmp x.. dia ckp ok.. so aku pun tunggu jelah..aku round2 jap n then pg ke Kedai Cermin Mata Focus POint.. he3 nk beli spek bru.. spek lm hilang da ghaib.. aku b erkenan sgt3 dgn bingkai kaler htm..dh bnyk spek aku kaler htm.. tp pattern berbeza ler.. Ok tawar ckt n aku stuju ngn harga 2.. dia bt bill n siap dlm kul 3.. aku da xtaw nk pg mn.. Yg mamat nk jmp aku 2..dh blah g men snooker.. Actually mamat 2.. nk suh aku blnja.. aku ok jer.. tp dia melambat2kan akhirnyer dia rugi...


Argh...mlsnyer... nak menaip..aku dh ngtk ler..blh continue x ??
nnt aku continue di len post ler... NGANTUK!!!

No comments: