Saturday, May 9, 2009

Outing wif friends....

Happy..happy..happy sgt2 dpt jmp kwn2 lm... yer r 2 lm..:) . Today aku kuar pg KBMALL jmp ngn kwn2 skolah,n ex-stdnt sklh aku dl.. n bli brg2 ckt..

Awl gler aku bgn hr ni..kui3.. mandi2..siap2 pkai bju kul 8 p hntr angah tuisyen n then pg melawat arwah cikgu Pn.Siti Zainun meninggal semalam, sakit kanser rahim..arwah meninggal jam 6 ptg pd 8.Mei.09.. (mcm nk laporkan berita laks..).Sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah..
Memandangkan Amalina (shbt baik i dulu) anak saudara kpd arwah.. ada masa tue so aku bebual dl.. lm xjmp dia.. aku rs hampir 1thn xjmp kot..

Kul 9,umi kol suh blk..coz umi dh janji dgn Cik Zan (upline umi) nk g kuar mencari rezeki.. Aku nk pkai kete so aku kn hntr umi ke rmh cik zan, umi naik kete cik zan. N then aku blk rmh dl.. siap2kan adk dl.. bg mkn pe sume (ceh..nk tnjk baik kunun..:0).. Lam..kul 10 lbey aku kuar pg umh ismah pg ambik dia.. ksian adk ngn kakak nk ikut..

After ambik ismah,aku pg Zon Ria kt tepi bgnn TNB KB, sementara tunngu angah kuar tuisyen.. Ak nk g sn pun mmg ada niat nk beli brg pon.. Ms kat Zon Ria, Umi dh kol suh pg amik.. Aiks.. cptnyer kuar.. bru sejam.. hr ni umi xde rezeki.. insyallah len kali rezeki umi bertambah ag.. amin..

Aku hantar ismah ngn adknyer kt Kbmall dl.. n then aku dgn angah ke rumah cik zan nk amik umi.. aku ingtkn xkena naik kt ats rmhnyer..alamak bt air laks..bt ssh2 jer cik zan yer.. time kacih daun keladi..mcm tau2 aku tgh dahaga time 2.. klo dh msk rmhnyer berjela-jela ler cite lak.. esk aku diberi tugas utk kuar cr sale..adoi.. yg ni aku mls pk ni.. aku ckp kt umi xmo pk ag nk g cr sale kt mn..nk kuar enjoy dl hr ni..blk nnt br pk..huahaha.. walaumcmn pon.. aku kn bantu umi menjayakan cita2nyer.. doakan aku smga dpt sale lbh esk..amin..amin..amin..

Aku ckp kt umi dh lwt ni..Siti laks kol aku mrh2 aku xsampai ag..hahaha..sory yer cik siti.. aku smp2 melihat suasana fuh mcm2 manusia ader.. nsb baik xde yg telanjang..tp spara telanjang ader gaks.. dapat menjamu mata.. hahahaha..setan seronok r tue..

Jmp kwn2 gerak or jalan skali.. n jmp sekda n kwn2nyer.. tp mn bella? hu3 kata nk dtg.. xper jmp sekda pun jd.. ramai gaks r jmp kwn2 aku kt sn.. n aku der jmp bakal bini ustaz akmal nizam (ustaz ngaja bahasa arab tinggi aku ler)..tau saper... bkl bini nyer.. alamaks..nk bergosip laks.. xpe2 cte ckt jer.. huahahaha.. Siti Aiesyah Zamleha.. kwn skls aku..ank murid ustz, dlm kls aiesyah dop blkg aku.. hahahaha.. actually cte ni dah tersebar luas dibumi maahad..tp x digemparkan di dunia..hahaha.. nak kawin bulan 6 ni..yea..yea..dia kata nk jmpt aku..tp aku blh pg ker?? xtaw ler.. xblh kot.. xper2 aku hntr wakil jer.. skang aisyah dh brubah sih.. dh pkai tdung labuh..comel gtu.. he3.. kena puji gaks..yer r bkl bini ustaz ler katakan.. okeyh gosip ini stop disini...hrp maklum..

Ok.. Ada 2 perkara yg aku kecewa sgt2 hr ni :
  1. Ada sorg kwn aku ni..ntah ler kwn ker..cam xmo ngaku kwn laks..grm sgt kt dier.. ok2.continue.. dia janji ngn aku nk jmp tp spek dia pon aku xnmpk..ntah ler dia pkai spek ke x..ok ler..kaki dia yg berbulu lbt 2 pon aku xnmpk..(cuop..cuop..aku xpenah nengok bulu kaki dia :) at least bgtaw r xmo jmp.. ni x.. snyp jer.. argh.. xmo jmp sdh.. n attention sesiapa yg berkenaan silalah terasa yer..n len kali jgn berjanji klo xmo tepati jnji.. OKEYH???
  2. Yang ni sorg ag..aku sdey pun ada gaks ngn dia.. ksian pun ade gaks.. actually dia ni abg aku.. (chop.. abg angkt k..) mula2 aku jnji ngn dia nk jmp kt KBMALL dlm kul 12, n then aku kol dia ,dia ckp xblh lak..kn tlg mummy nyer laks smp tghr.. Td aku kol dia, dia ckp ab g td kbmall kul 3 sampai kul 5.. adoyai..aku punyer ler rs mcm nk cekik2 pun ader gaks.. dia ckp dia jln sorg2..kunun2nyer nk jejak aku ler tue.. yer r 2.. dia bkn kate nk kol aku tny dop kt ne.. lam kul 3 aku tgh mkn n bergumbira kt food court tp dia xp cr ak kt sn.. katenye xsuka tmpt rmi2 sb dia dtg sorg..ksian ab eks.. xjmp cr adik.. he3.. xper2..len kali ab kol ler honeym tny dop kt mn yer.. ksian2 kt ab sb xdpt jmp adeqnyer..rela pegi walaupn jauh.. honeym hargai sgt2 kesanggupan ab utk bertemu dgn adeqnyer.. Sdey :( coz xdpt jmp ab n sdey n kesal gaks coz ab xkol honeym..

Kesian gaks kt kengkawan ak kn follow aku.. yer r..aku nk beli bnyk brg.. last diowg nk g main bowling,aku suh dia owg pg dl..nnt aku follow.. padahal aku kt dlm Pacific ag.. Si Kira ni ajk nk g kt bowling lak..maka pglah aku kesana.. ingtkn diaowg dh booked..rupa2nyer xag..aku ckp ak xmo men ak nk g cr brg2 aku dl.. aku blah aku tnggl mrk kt c2..


Tgk2 mrk2 sume xjd men bowling rmi glew org.. yer r..mn xramainyer hr ni kan hr sabtu sume mamat2,minah2 kuar berdating berenjoy bergatal ber....bla3.mcm3 ber ler..last2 jd beruk.. kecuali aku yer.. hahaha..

Balik terus landing.. penat..penat..penat.. n huhuhu.. bgn2 aku sakit kpla.. rs cam nk demam.. bersin2 jer..n selsema.. erm.. skang ni pun bertahan drpd skt kpla stlh menelan dua biji panadol active fast.. erm.. smga2 fast2 ler smbuh yer..jgn xjd aku kuar esk sdah..

Ok..setakat e2 sahaja entry yg xbest ni.. tp aku nk ckp kt korang aku happy tday..wlpn ble blk trus dpt penyakit.. xper2 penyakit 2 dtg dr Allah.. so kena redha n trime jer ujian drnye..

Spti biasa ader jer picture2 yg xcumel dipandang tp ttp jua di tatap.. :)


Aku suker..aku suker..aku suker pic ni.. ni kengkawan ku yg cumel2..

dr kiri : syafa,kira,ct,ismah n che min

Alamaks.. muker saper yg berbunger tuh.. argh.. xsanggup ku menatap muka e2.. hahaha.. mst ader nyer org ckp cam tuh.. ok.. time ni kte org bergediks kt tgh2 rmi org.. org sume pandang2.. argh..peduli aper kteorg..asalkan kteowg heppy..

owh..sekda ku syg..haks..haks.haks.. yg aku tampal hot korg taw nape? Aku rasa korang taw nape kami bergambo ber2 ajer?? hahaha.. skandal ker.. hahaha.. she is my adeq or peminat.. ader peminats ker? dia ni ade iras muka aku ckt.. yer ker? aku pon xtaw.. btol ke? aku sngja bg nmpk separuh muka ku..agar dpt korg perhatikan..silalah perhatikan..sila jgn muntah.. hahaha..

Aiesyah, baby cumel n wirdatey..

Klo korang nk kenal bini ustaz akmal ni ler aiesyah..cumel x?? mst r cumel lo x..xberkenan ler ustz kema tuh..:) selamat menjadi isteri org.. xlm ag aku laks.. hahaha.. saper ler nk kawin ngn aku.. aku mau kawen dgn ank raja yg original jer..bkn raja yg tersepak.. Wirdatey akn pg matrik kuala nerang Kedah. tahniah.. semoga berjaya..


Che Min n kwn2 nyer.. lupa nm nyer.. ssh tul aku nk ingt nm org.

makan-makan.. haks3 syafa selalu bt muka camtu.. xper2 lawa doh.. kira terngaga naper ek??

dayah,??(kwn midah),aku,n midah


No comments: