Sunday, May 10, 2009

Happy Mother's Day..

HAPPY MOTHER'S DAY
Selamat Hari Ibu!!!
Especially 4 my mum GAYAH BT YAZID
I LOVE U UMI
Semoga Panjang umur,
Dimurahkan rezeki,
Semoga sihat selalu,
Alg sentiasa mendoakan umi,
Demi kesejahteraan hdp umi,
Thanks a lots...
Trime kasih krn tlh mencurahkan kasih syg
kdp anak mu ini..
segala yang kau berikan padaku,
xkan ku persiakan,
xkan ku lupakan,
pengorbanan mu aku agung2kan,
kepenatan mu aku kasihkan,
kesusahan mu aku rintihkan,
segala apa yang kau lakukan bt ku,
aku hargai..
aku bersyukur...
aku berterima kasih,
aku sayamgi,
dan segala2nya kau milik ku...
Just 4 u mother!!!!
Kau begitu sempurna
dimataku kau begitu indah
kau membuat dirikukan
selalu memujamu
janganlah kau tinggalkan diriku,
xkan mampu menghadapi semua
hanya bersamamu ku akan bisa
kau adalah darahku
kau adalah jantungku
kau adalah hidupku
lengkapi diri ku

Oh... Umiku..kau begitu
SEMPURNA....

N then buat ibu angkat ku Puan Sarimah,
Thanks a lots mama,
Mama lah mama plg sporting,
I LOVE U MAMA..
Thanks 4 everything..



mmuaahh sayang semua....

No comments: