Saturday, May 2, 2009

Syukur Alhamdulillah..

Syukur Allahamdulillah... akhirnya cita-cita aku,harapan ibu bapa aku dan harapan seluruh keluarga aku..tercapai jua untuk aku ke IPTA..

Aku sangat2 gembira, bila hari ini aku check UPU, aku ditawarkan Program Asasi Alam Bina di UM. Aku perlu melaporkan diri pada 25 Mei 09.

Besar harapan aku,besar lagi harapan kedua ibu bapa aku untuk melihat aku ke menara gading. Allah telah memberkati doa aku,doa kedua ibu bapa.Syukur Ya Allah..

Kegembiraan ini aku kongsi bersama ahli keluarga aku,terutama ibu bapa aku.. mereka lah org yg paling gembira. Aku amat terharu, bila kegembiraan terpancar dari air muka mereka. Aku turut bahagia, kerana aku telah membahagiakan org tua ku.

Sebagai anak sulung, aku perlu menunjukkan satu contoh yg baik pd adik2 aku, agar mereka mengikut jejak langkah ku ke IPTA.

Buat Umi dan Ku , along berterima kasih yang tidak terhingga, kerana berkat doa umi dgn ku alg dpt ke IPTA. Buat Adik2 alg, belajarlah bersungguh-sungguh agar dapat mengikut jejak langkah alg. Tapi ambil apa yg baik sahaja dan jadikan pengajaran apa yg buruk.

Ok, aku nak story ckt...kelmarin aku check UPU, xdpt..mybe line cbuk..aku ingat aku dah xdpt. Tp bila hari ini aku ckp dlm hati aku..aku nak try ler skali lg... ble pg ke laman web rasmi kemasukan ke IPTA.aku tekan keputusan permohonan..bila dapat aku masukkan no I/C aku n then terpaparkt skrin pc :


Gambar xberape ok..

n then aku terus berlari dapatkan umi dgn ku aku, aku bgtau yg aku dpt msk U..mrk kurang percaya..aku ajk mrk tgk sendiri.. Wah..lepas 2..siap excited lagi parent aku ni.. Mcm dia lak nk pg msk U..

Walauapapun..aku tetap bersyukur.. cozen aku yg resultnya jauh lebih baik drpd aku pon xdpt.

No comments: