Sunday, April 18, 2010

Anak-anakku..

Jumaat lepas aku pergi putrajaya. Pergi skates dgn Marts, Nick, Jaja , n Akira. Entry ini xnak cte pasal skates lagi. Sebelum aku p putarajaya malam tue, aku nak balik ke ampang rumah k.eda, then aku kol Ku. Ku suh aku p tdo kat umah kak ije ( sepupu aku) kata ku suh g jale2 umah sedara mara. Memang pon aku jarang pg ziarah-menziarah rumah sedara-mara aku kat KL. padahal ramai jer sepupu2 paksedar, mak sedar.. n sedara jauh2 pun ramai. Tapi aku jer yang x g berjalan uamh doarang. Aku nak pg mcmn, transport xde.. Klo ade transport senang ler aku bergerak.

Lepas habis bermain lebih kurang kul 11, aku kol Kak ije suh dia datang ambik aku kat dpn Masjid Putaraja.. K.ije datang dgn abg Amir (her husband) ambik aku. Then balik umah dorang kat Presint 8. aku ingatkan dia dop rumah lama lagi. Dulu dop apartment skan dop umah semi-d dah..

Sampai2 jer aku relax jap.. minum air dulu. Then naik bilik mandi2 semayang isayk terus aku boom... tidur lena. Tapi agak panas jgk bilik 2.. nasib baik ade 2 kipas, aku pulas habis max. bukak tingakap lagi.. kasi masuk angin. tp tutup dgn langsir nnt ader yg intai lak.. :)

Lepas solat subuh aku tdo balik, then aku terjaga kul 10.30. Gila la.. pegi rumah orang bangun lambat.. Aku bukan sengaja nak bangun lambat. terbangun lambat.. tuan rumah lak xkejutkan.. hehehe.. Aku bangun mandi then mandikan Thakif n Thani.. dua anak-anak sepupu ku ini.

Then aku pg tolong2 bibik siapkan breakfast. Petang dalam kul 4 aku balik ke UM, K.ije suh stay lagi aku dah kena balik sebab nak kena checkout hari 2 jugak..

The pictures below is My anak-anakku.. :

Yang sulung nama Amirul Thakif, umo 5 tahun panggil Akif.
Yang kedua Amira Thani umo 3 tahun.

Alesya Thirah, nak masuk 1 tahun.


Me n abang..

Cik long n kakak..

Acik (mbak maria) pengasuh/bibik bersama dengan alesya
K.ije bakal menambahkan anak-anak nya.. maka bertambah la lagi anak-anak sepupu ku.. urm... aku ramai anak sepupu la... Allahamdulilah...


No comments: