Thursday, April 8, 2010

Clothes

Sejak- 2 menjak ni, aku menjadi seorang yg pemalas utk mengemas.. Tau la kenapa.. selalu jer rajin...macamlah rajin sgt.. Myb sebab penat + busy study kot.. hahaha.. itu hanyalah alasan yg direka semata- mata.
Nak kata penat xlah penat sagt, penat guna otak jer sejak akhir-akhir ni. Busy ? Xbusy pun.. setakat nk kemas2 pakaian, lipat-lipat pakaian aku yang macam gunung 2 xdelah amik masa lama sgt pun..

Ok.. Aku mengakulah.. aku ni sebenarnya pemalas nak mampos.. Klo org nak buat bini pun xjadik.. chaw terus..hahaha.. nk buat menantu lagi lah jauh.. aku ade 1 perangai yg rajin ikot mood dan malas pun ikut mood.. weirdkan.. Aku

Aku pun xpaham kenapa aku jadi macam 2.. Kadang-kadang 2 klu aku nak rajin jadi terlampau-lampau rajin plak.. kadang-kadang benda2 yg xdisuruh pun buat.. Tapi klo malas.. suruh hapa pun tara jejas... he3.. apatah lagi disuruh.. Klo suruh buat benda yg aku suka xpe.. n aku pun tgk org gak r.. klo org yg org suruh 2 aku respect kt dia.. gerak r gak.. Sebenarnya aku xsuka org yg suruh tu, suruh ni.. nak mengarah tu mengarah ni.. Aku xsuka diarah sebab aku suka mengarah org.. so bila org mengarah aku, aku jd kurang baik ckt.. Aku jer akan jd director yg terbaik...hahaha.. tp aku jd director pun xdelah director yg kejam.. Director yg baik jer.. he3.. Teringat masa zaman2 sekolah dulu.. aku pernah jadi pengawas, ketua kelas, pengerusi kelab, jd lead handle program.. mcm2 lah so that's y aku dah terbiasa mengarah org.. tapi sejak aku masuk U ni aku jd lembu lak.. Jd lembu yg kena ikut, dengar kata org.. Aku bukan macam 2.. Itu bukan diri aku yg sebenar..

So, i will be my self!!!. n i wanna change my self to be better then before...


Minggu lepas, semasa mood rajin + malas = ????



Wooo.. pakaian aku dah penuh sebakul...yg dah basuh belum ni? tekalah dan jawab sendiri.. Hahahaha.. klu ternampak benda2 yg xsepatutnya 2.. sila tutup mata ye..:)
masa mood : tut..

woih.. ats katil pun ada lagi??berselerak.. gler.. ni pun yg dah basuh belum???
xtaw!! jwb sendiri.... Time ni mood : sgt #$*&^


jeng-jeng.... wow! bnyknya pakaian, utk dijual ke hapa.. Jual!Jual!Jual! lelong, lelong, lelong..
Macam2 ada.. mcm2 jenis pakaian ada.. ckp jer nak apa.. dari paling2 kecik smpi ke paling2 besar.. Ini belum yg dlm almari lagi.. yg tergantung lagi..
Hahahaha.. time ni aku Mood : tut...
Aku dah asing2kan pakaian 2 mengikut jenis-jenis yg aku sendiri tentukan.. Baju kecik, baju besar.. tp ada gak baju2 kecik yg xsesuai dipertontonkan,so aku sorok2 kan.. Yg mn aku lipat kecik2 aku nak masukkan dlm beg..
Actually, aku sedang mengasingkan pakaian yg nak dipakai dan yg xnk dipakai. Yg xnk pakai aku nk kemaskan masukkan dlm plastic bag. so delah menyemakkan loker aku dgn pakaian yg aku dh xnk pakai.. Disebabkan tidak muat loker so aku pindahkan pakaian ini dlm beg plastic besar.. Lagipun, aku dh nak abis PASUM.. so xdelah kena kemas bnyk sgt pakaian.. Yg dah ada dlm almari pun xlarat nk kemas.. But i will make sure pakaian2 aku akan teratur dan kemas.. Klo ade org alihkan sedikit pun aku akn taw.. So that's y xde sape berani pg bukak loker aku.. dgn itu..loker aku sentiasa xberkunci.. dan memang xpernah ada kunci loker.


1 beg ni pun xckup lg.. huh.. kenacarik kotak lagi..
aku suka sgt bila pakaian aku bnyk2, sebab ak suka beli pakaian.. suka tambah koleksi.. Kebanyakan pkaian aku adalah t-shirt. Aku lebih selesa dgn bert-shirt dan looks simple but gorgeous... hahaha..
I LOVECLOTHES






No comments: