Tuesday, April 6, 2010

Exam today

Hanim... Baru saje pulang dari medan perjuangan.. Hanim xrasa hnm all out hari ini, inilah akibatnya membuat persediaan last minute.. Td berperang mcm 50-50 jer.. Musuh-musuh yg serang xdelah susah sgt nak ditewaskan cuma kena tau cara. Urmm.. klo xde basic mmg la blh kalah.. tp allahamdulillah ada la gak basic2 2 ckt.. yg mn taw... dpt lah kalahkan.. yg mn xtaw urmm.. hampeh la jwbnya!

Semalam, hanim berada di library pd waktu yg agak paling lama dlm sejarah, selama 6 jam hnm menghabiskan waktu disana. Bersama trump, n ct. Ct n trump ajar aku mn2 yg aku xpaham.. Thanks korang.. But i made sumtim funny. Kat library tu ade machine air & makanan yg kena masukkan coins. Aku nak minum coffee.. coffee hrga 80 sen jer. Aku dgn selamba bertanya kepada trump n ct mesin ni kena msukkan coins ker? Ingtkan blh minum coffee secara free. Hahaha.. dorg dh terbahak-bahak dh ketawa. Diorg ckp ; hanim2.. kelakar la ko ni.. ko ingt machine ni nk bg free? penat2 dia buat air utk ko, dia nk bg free?? Aku : dgn muka yg %$@@ menjawab.. aah btol gak.. tp mcmn dia bt air 2 ah... xde pun nmpk dia kacau2 ker ape.. msukkn coin tekan n kluar gelas,air n siap. Aku juz kena bukak pintu kecik 2 utk ambik air yg dh siap 2..
Ermm.. canggih gak "menatang" ni.. kte org minum kat luar library smbl menghirup air dan udara.. n then smbg balik stdy smpi kul 9 lebih..

Sebelum balik ke kolej.. trump ajk g mkn kt kolej 4. trump ckp tmpt 2 mcm tmp jin BERTANDANG.. Ct dgr tmpt Jin BERTENDANG.. Mcmn la jin dop bertendang sesama sendiri.. Hahaha.. Smpi2.. tgk2 tmpt 2 mmg agak nmpk mcm dlm jungle n tmpt jin bertandang.. Nasib baik makanan dia best. Masakan org kelantan.. patut la bestkan.. Org kelantan mmg pndi masak. ye ke?? Dlm kul 10 dh balik kolej, aku naik bilik aku jap n then smbg balik stdy kat bilik ct... smpi xblh bukak mata dah.. tdr kjp, bgun smbg lagi.. ngantuk lagi.. tdr jap, bgun smbg blk stdy smpi pkul 6.30 pagi.. n bru tdr blk dan bgn balik kul 7.30.. huhuhu.. argh.. ngtk.. tp nsb baik dlm exam hall td xngtk..

Hanim.. nk smbg tdr balik... huhuhu.. ESOK : CTAG (Construction Technology.....)

No comments: