Monday, April 12, 2010

BUHSAN...

Hari minggu yang cukup tertekan dan membosankan.. Arghh.. aku dah mula xtaw nak buat per.. Sangat bosan.. study pun dah rasa bosan jugak ni..

jeng,jeng,jeng tetibe idea muncul dr kepala otak aku.. macam2 idea nak buat. Aku menjadi seorang yg rajin tiba-tiba.hahaha..pergi basuh pakaian kotor, tukar cadar katil, kemaskan loker ckt, sapu-sapu sawang-sawang, lantai, koridor. Huh.. dah setel..

Urmmm.. nak buat per lagi ni.. boring.. uwaaaa.. umi.. ku.. tolong anak perempuan mu ini.. Nak keluar... tapi hujan+malas = tok jadi apo.. Ok next.. FB,Blog, Ym, Friendster, Youtube,next... dan next.. argh.. bowink ugak... tulun saya.. dh boring glew ni..

Next.. kaco org tido..Alangkah indah dan bahagianya mereka semua menikmati tidur.. OO.. aku xpuas hati aku xdpt tidur.. katil aku dah diambil org.. aku sengaja guling2 ditepi-tepi mrk .. kuis2 hidung mrk dgn bulu ayam.. men2 rmbut mrk..(aina meletop bila aku men rmbt dia)..hoohoho.. sensitip cikit dgn rmbtdia. Tolak2 mrk2 ketepi.. hahaha.. nsb baik ader org 2.. xjatuh.. dah la... tut.. sorry yer pren ku.. aku sengaja membuat ko marah.. Aku xlena lagi.. kenapa sume blh tdr dlm kedinginan, ditemani hujan.. (hahaha..nk bersastera..p xreti.. ) aku kaco dorg lg.. aku kejutkan dorg suh bagun stdy.. Dorg xmo bagun.. urm.. ape aku nak buat ni...

Ok.. next. aku cuba mengkontrolkan diri aku utk menjadi ayu.. dan menjadi perempuan melayu terakhikr.. Huhuhu.. blh ke aku jd mcm 2? hahaha.. seperti biasa handpon aku jd mangsa utk snap beberapa keping pic perempuan melayu terakhir ni.. hahaha.. pIc sensitip so system trus jadik unloading..Sambil2 2 ada beberapa keping aku ambil kesempatan utk mensnapkan gmbr dorg yg tgh di ulit mimpi indah... OOo,,,aina dh bgun.. cuak aku..cuak.. mampus aku dia tau aku ambik pic dia td..

So.. 4 the next.. yeah.. aku ternampak kasut skate aku.. Terus aku pakai.. n pusing2 dlm bilik yg sebesar toilet ni.. he3.. xdeelah.. besar la jgk bilik aku ni.. Xpuashati ooo.. aku keluar bilik.. men kat floor 5.. pusing2 dua tiga kali.. tetibe rasa pening2 n debuush... jatuh.. Aina..... tolong aku... Aku jatuh dpn pintu...n then aku aku marah aina.. weh kasut mu ni "bengong" r, acu susun molek gak mula. Aina ketawa terbahak-bahak dah.. aina dah takut dh ingat kan aku sakit ke hapa ke.. hahaha...

k.next.. mls dh nk cter... urmmm..




telah diedit :)


No comments: