Sunday, April 25, 2010

Ct datang KB?

nak?? urmm.. delicious...
me n ct di Secret Recipe, tesco KB

Pagi-pagi lagi aku dapat kol dari Ct. Siti kol aku cakap yang dia kat Kelantan. macam xpercaya lak aku. Kawan aku yang terpenah sampai kelantan. Akhirnya, sampai jugak.


Ct kol aku dari semalam lagi, tapi aku xjawab. Bukan xnak jawab, aku xtaw fon aku ntah
kemana.Hntr mesej lagi.. kat FB lagi.. hehehe.. sorry ct.


Dalam kul 11 aku pergi jumpa Ct kat hospital pakar perdana.kota bharu. Ct dtg sini coz dia nak melawat sepupunyer yang buat operation. Ct datang dengan mak dia. Sampai hospital, aku pergi melawat dulu then aku n ct kuar.


Mula2 aku bawak ct pusing-pusing bandar kota bharu. n then bawak pergi kb mall. Aku bawak jalan2 kat sana sebab aku nak pergi beli barang cikit n pergi watson. Ermm... teringat kek la.. Secret Recipe... then aku ajak ct pergi makan kek dulu.. Tengok2 kek kesukaan ku xde.. :( choclate indulge ku xde...


then aku pergi Tesco cari kek kat secrect recipe kat sana..ooo.. sanggup aku pergi sana semata-mata nak makan sepotong kek kegemaran ku. tapi.. hampa :( xde jugak.. but aku tetap makan aku cuba classic chesse.ermm. muak ckit myb bnyk cheese kot.


After makan, ingat nak bawak ct pergi pengkalan kubor. jalan2 kat sana.Tapi xjadi pegi, Ct mmg dah sakit perot sejak pagi lagi. Period pain..tibe2 masa kat atas kete ct dah xsedap tekak.. meloya jer.. then aku nengok dia pon dah risau, muka nampak pucat. then aku kasi dia plastik suh dia muntah dalam plastik. Kteorang batalkan utk pergi pengkalan kubor, kteorang balik hospital semula. Dah banyak2 kali muntah-muntah tue, nak pergi berjalan lagi mmg xlaratlah..
Ct rehat kat wad sepupu dia. dekat2 kul 4 aku balik. Sebelum balik semapt lagi aku singgah noodle station jap. Makan sorang2 xde saper temankan :( dah biasa dah.. hehehehe..


P/s : ct nnt dtg lagi len kali, ajak trump skali.. hehehe... take care!

No comments: