Wednesday, April 21, 2010

From Putrajaya To Petaling Jaya

Perjalanan pulang aku dari rumah K.Ije. aku balik ke UM dengan ERL. Klia transit. Laju jugak keretapi ni. Mula2 Kak ije nak hantar aku ke UM, aku cakap xpayah la. jauh sgt. Klo aku naik ERL kejap jer. Aku xnak susahkan dorang dah la menumpang rumah org nak susahkan org lagi. Aku xnak la org cakap macam tu. Sebagai tetamu, memang lah keperluan tuan rumah melayan tetamu dgn baik tapi xde la melampau sgt.. he3..

Aku suh K.ije hntr aku kat Putrajaya Sentral jer. Aku boleh balik sendiri. lagipun aku dah pernah naik dah hari tu.. Ermm.. tiket pun xdelah mahal sgt.. berbaloi la. Selesa, cepat dan mudah..

Xdelah menunggu lama sangat dalam 15 minit. Train dah sampai. Nasib baik kejap je dah sampai.


Sampai sajer di KL sentral, aku naik LRT. turun di stesen Universiti then ambil teksi sampai ke kolej..
Masa di Kl sentral sempat lagi aku beli kek secret recipe. Choclate indulge.. ingat nak makan dgn balqis. n Beli burger double cheese Mcd meal. n bubur untuk Balqis.
then trus balik.. huh.. balik2 tengok balqis dah nak balik. nasib baik sempat algi kteorang makan bersama-sama sebelum berpisah.. huhuhu,, nak nanges rasa bila ingat balik...

No comments: