Saturday, April 10, 2010

Makan-makan di sarang Jin bertandang@bertendang

Dinner
Beberapa hari yg lepas , me, aina,ayeen, nor, ieka, trump n ct berdinner di restaurant Jin bertandang. (actually nama restaurant ni diberi oleh trump)..
After stdy account dgn k.asma (lecturer muda + comel) di library. Perut2 kteorg sumer terasa sgt2 lpr.. disebabkan terasa lapar, aku memberi cadangan untuk makan di Kolej 4, (restaurant jin bertandang), beberapa hari sebelum 2 aku dah pg dgn trump n ct so.. aku ajk ler org len yg belum pg merasai keenakan makanan yg ade di tmpt 2. dan merasai suasana makan di tempat yg scary.
Mula2 dorg xnk pg setelah memberitahu keadaan tempat 2.. setelah aku n trump promote makanan kat sana best glew.. dorg sanggup pg.. Lapar.. mn2 pun xkesah dah.. hahaha.. xrasa dulu mkanan kt sn best siot.. urmm.. sehingga menjilat jari kaki.. ops.. aku x...
Tengah tunggu makanan yg belum sampai.. sempat possing..

sambil2 tu ade disscusion dan lawak2 yg digegarkan oleh kami.

ieka ketawa gegar tmpt 2.. ieka yg tersengeh.. huahaha..


huhuhu.. korang perhatikan dibelakang tempat kteorg duduk 2.. nampak sarang2 jin 2... ahahaha..sangat menarik jer tempat ni..ats pokok 2 ade someone yg duduk.. tp dia xusik kte.. sbb kte dtg nk mkn so dia xusik le.. klo dtg nk kacau dia, dia akn mengamuk.. so lariks....




No comments: