Wednesday, April 21, 2010

Clearance

Ini entry lepas yang dah beberapa hari tersimpan dalam draf. Aku just upload picture sajer.. No time la nak mengarang blog ni..hehehe.. sajer buat alasan..

Ok, this entry.. masa aku kat KK12 lagi. Masa ni aku tengah mengemas-gemas nak kosongkan bilik. nak tinggalkan KK12, tempat kediaman aku selama Bberapa bulan aku di PASUM.


Gambar ni aku teringat kat jiran sebelah aku. Nadia Balqis... hehehe.. beranda ni la menghubungkan pintu bilik aku dengan bilik dia. Senang g mari ore klate kato. hehehe.. Kat cni la tempat aku menjemur pakaian.. kan Aina.. Btol x? Tempat Aina dop "gayut'.. Ambik angin and sebagainya..


Eh.. dah kosong.. hehehe.. buat2 terkejut la kan. Yahoo.. berjaya juga aku pack kan barang2. habis licin.. tinggal debu jer..


nilah meja study ku.. yang dah clear.. Ade burger mcd jer.. itu nak makan, Aku lapar.Lapar ugak dop mengemas2 bilik ni.. :)

Banyaknya barang-barang aku.. aku angkut sorang ker? he3..nasib baik cokma ade tolong aku angkut barang-barang.
Petang tu jugak pakwie datang ambik barang-barang aku dan checkout bilik.. Aku dgn cokma angkut bwk turun brg-brg. Dahla lif di blok aku blok C rosak.. geram aku. Terpaksa guna lif sebelah sana. Lif di blok D. jauh jugak la dari bilik aku. Terpaksa la. klo turun tangga dari tingkat 5 mati aku. Turun naik turun naik... pakai lif pun dah penat sangat2..
thanks 2 cokma.. kerana sanggup tolong aku yer..

No comments: