Sunday, April 12, 2009

Ambil angin petang

peace from kakak..

peace from adik tp mata pandang
tmpt lain

adik dan kakak tersenyum lps
kuar ambik angin petang

adik dah nampak cam ngantuk
kjp lg tu tidur la tu..

kan dh ckp..dh tidur dah..
smbl pegang handphone dia (sbnrya mp4)
Petang tadi aku ada janji dgn kakak nak bawak dia jalan-jalan kt luar.Punya la seronok dia 2 org smp tunggu aku kt dpn pintu bilik air..klu mulut dop senyap tu xpela jgk..ni dop menjerit suh cpt ckt..
Dalam kul 6 suku,aku ltkkan adk dlm stroler n kakak cbuk nk tolak..tp aku tgk2kan gak..aku bwk dia jalan-jalan n aku pegi kedai utk top up no mxs aku yg kekeringan.blh aku bermesej dgn adk angkat ksygn aku tu..
Ada la pulak yang buat aku naik darah..hafiz naik basikal nasib baik xkena langgar, naik basikal terhuyung-hayang dh la jln kt area rumah aku ni baru bertar,maklumlah jln baru n jln ni lak besar.Si hafiz ni bt cam jln dia..aku dh ckp kete tu...dia dtg gak nsb baik kete tu smpt brek,klo x aku xtaw la nk ckp camne dhla kt berlaku kt dpn mata aku..Aku apa lagi memainkan peranan la sbg kakak yg garang..aku tarik telinga dia aku suh balik..balik kena mrh lagi Ku..padan muka.. kasi pengajaran ckit..budak2 klu xckp nnt dia bt lagi.
Si kakak lak blk cte kt umi..pot pet pot pet...





No comments: