Monday, April 13, 2009

blog!blog!blog!


Aku seorang yg rajin memblogging..hahaha.. Rjn pun sebab aku xde keje.Sekarang aku free.. emm slps ni aku p bljr entah smpt ke x aku nk msk keruangan ni. Insyallah sempat.. walauapapun aku akn korbankan apa saje demi rumah fantasiku ini.. Fantasi pun wujud gak kt dunia cyber ni.. Selain itu,teman2 seangkatan dlm dunia blog ni yg membuatkan diriku lebih berminat untuk membuat blog. Sebelum ni,aku tau baca blog org,skang dh ada blog sendiri so 'aku baca blog kau,kau baca blog aku' ibarat macam tu ler..Thanks bt teman2 blog dgn bantuan, komen dan apa aje yg berkaitan dgn aku..Korang merupakan tulang belakang aku..tanpa korang xmeriah ler 'rumah' yg aku bina ni.Ok aku nak cite sikit macamana aku kenal dgn blog, aku knl dgn blog ni 4thn yg lepas drpd sahabat tercinta aku,dialah yg bnyk bg info pasal blog. Dia suh bukak blog dia..aku hari2 bukak terujanya aku nk baca blog dia tp jarang update.lama2 aku pun boring gak baca benda yg sama.aku try2 terokai blog2 org len..Aku suka baca kisah hidup org tp org xkan cte 100% apa yg berlaku dlm hdp mrk..myb dlm 30-10% jer. Same la mcm aku.. aku pun juz cte 30% jer yg selebihnya hak milik simpanan peribadi.Sahabat aku 2 da xbt blog ler.. pemalas btul..dia ada gak cara2 nk bt blog tp itu dulu ler.. skrg aku da pndi sndri.. Pndi pun bkn pndi sepenuhnya lg..msh memerlukan bantuan..sesiapa saje yg berminat nk tlg aku,sila hubungi aku ditalian bebas tol..yg masih tidak dpt dikesan num nya..harap maaf..Sesekali korang tinggal ler komen.. kotak komen aku kosong jer..

No comments: