Tuesday, April 7, 2009

setitik air mata begitu berharga

setitik air mata begitu berharga


Saat ni,aku bru lps bazirkan air mata aku,huh.aku sdh sgt,ble org yg aku syg hina aku,caci aku, aku dtg pd dia dgn niat yg baik,nk tbus blk dosa2 aku pd dia yg dh lps2..aku cuba nk perbetulkan blk kslhn aku yg dh lps,tp niat baik aku dibls dgn penghinaan,aku taw kau berdendam dgn aku lagi disbbkn prk yg dh lps..tp xblhkah kau maafkan aku.aku xsnggp trime yg kau benci aku..aku xprnh pun ada rs benci pd kau.aku xprnh lupakan prk yg dh lps2..slps peristiwa 2 berlaku aku rs berslh sgt2,tp aku cuba tutup rs berslh 2 ats sb tertentu..kau xtaw ap yg aku rasa,kau xtaw sb 2 kau blh hina aku,kau blh ckp mcm2,kau dgr dr mlt org len,kau dgr ttg keburukan aku, kau xprnh dgr isi hati aku,semua org xkan mengerti ap yg aku lalui sblm ni..sblm aku menulis catatan dlm blog ni.dh bnyk peristiwa berlaku trhdp dri aku.aku dh xnk pk prk2 yg dh lps..aku anggp smua ni ujian dan takdir bg aku.tuhan nk uji aku,dia dh uji aku dgn mcm2 prk smp 1 thp aku blh bt tndkn yg bdh.org disekeliling aku memandang aku smua dr sudut negatif mrk xprnh nk menyelami prasaan aku.mrk smua xkn fhm aku kcuali mrk mendekati aku,aku sekarang bkn bersendirian yg mn spt dikatakn oleh kau.aku msh ada kluarga aku,ab.din,k.na,a.z,mama,dn kwn2.dulu aku len,skang aku dh len..aku dulu xsuka berkwn wlaupun pd aslny mmg aku suka berkwn tp aku dihlg oleh sesorg.aku xksh sgt hal 2..yg pntg aku dpt kbhgiaan aku. kbhgiaan yg smentara.huh mls nk ingt blk.aku da xnk jd mcm dulu lg.ckpla skali aku diberi ujian mcmni.. aku xtaw aku harus bt mcmn lg spya kau blh menanggap aku sbg kwn kau lagi. knp aku diketemukan dgn kau lagi????????????

No comments: