Monday, April 13, 2009

sahabat!!!


Apa yang ku harapkan tidak menjadi kenyataan.Biar apapun yang terjadi..aku tetap akn menganggap dirimu sbg sahabatku.Walau dimana saje diri mu berada bagiku persahabatan yang terjalin selama ini memberikan aku impak atau kesan yang mendalam dalam diriku yang serba kekurangan ini.Aku hanya makhluk ciptaan Allah yang mempunyai kelemahan dan kelebihan. Segala kekurangan diriku datangnya dari Allah S.W.T. aku hanya menerimanya dengan redha. Segala kelebihan yang ada pada diriku, aku teramat bersyukur dengan pemberian mu. Sahabat, dirimu begitu berharga pada diriku. Tiada sahabat sejati sepertimu yang pernah ku kenal selama ini..tapi sayang sekali..allah memberi ujian pada ku dan padamu jua.Ujian yang diberi ini, aku terima dengan redha dengan hati yang lapang pemikiran yang terbuka.Sahabat.. aku berharap semoga Allah memberi peluang pada diriku untuk memperbetulkan kesilapanku, menebus dosa ku padamu dan menjadikan kita sahabat sejati..

No comments: