Thursday, April 9, 2009

jom aku kenalkan dgn bro aku

my brother (hnya bhgian ini saje dpt dipaparkan)

ABOUT MY BROTHER

Nama : Mr. K
Nama panggilan : Khai, Khairul, Din, Kdin, n mcm2 la panggilan manja dia.
Umur : Baru jer msk 29 thn (la tua dh rupanya)
Tarihh Lahir : 030481
Tinggal kat : salah sebuah kmpg di daerah Tumpat,Kelantan bersama bondanya yg tersyg
Anak Yg ke- : xde adk,xde abg,xde kakak tapi ada adk angkt yg comel.. who?
Kerja sbg : dia ckp 'secret'
Watak dan Perwatakan : Bab ni plg best aku nk cte perihal dia..
*hensem
*comel cam adknyer
*kelakar
*muka sweet cam adknyer gak
*ada uban ckt
*janggut,jambang,misai xde sb slalu bt treatment
*perahsia
*susah nk mengaku (dia ckp klo xpntgbt pe nk mengaku)
*selalu ceria pd luaran dlmn aku xtaw.
*suka membahagiakan org terutama akulah..(perasan jer)
*perangai sukar dijangka (kjp ok,kjp ko)
*manja ckt kot maklumlah ank (tunggal) tp dgn aku x,sb aku yg mnja dgn dia.
*suka budak2 (tp xnk kawin)
*ada secret admire
*suka tlg org terutama aku he3,aku kan adk dia mst la dia tlg aku.
*menjadi sukarelawan terhormat
*sanggup bt apa saje demi yg tersayang
*ckp dgn org tua lemah lembut (kdg2 xgak)
*tiap2 mlm kuar dgn kapcai ksygnnya jd polis ronda
*suka bergayut kt dlm semak,hutan dgn bunyi sound background cengkerik,dicium oleh nyamuk, n ditemani oleh hantu.kuang3
*suka motivate org terutama aku.
*cara ckp mengalahkan PM n pakar motivasi
*suka bt muka mcm xpernah ada mslh,sbnrnya ada mslh.
*suka bt itu,ini,itu ini,itu ini....hahaha..abg plg da best..cayam abg.
Pujaan hatinya : aku ler 2,hahaha mcm taw2,actually dia punyer secret admire dia, cuma xnk ngaku kt aku jer.
Cita-citanya tahun depan : Katanya,nk jd TPM taun dpn,aku xtaw la knp nk jd TPM knp xjd PM .
Kt Malaysia ni TPM bru jer di lantik,korang taw x kt mn ada jwatan
kosong sbg TPM kt negara mana yer? gtaw aku taw sb aku nk offer
kt abg ksygn aku ni..ksian dia..dh lm dia nk kan jwtn tu.


2 comments:

아리야 said...

*secret admire tu, adalah orang yang meminati kita, bukan orang yang kita minat.

-ada tambahan ckit... dia sggup bkorban apa jer... very2 kind...

-makan agak cerewet... tak bleh berminyak sgt...

- minum, teh o laici...

- setia...

Hanim Othman said...

yer ker alg cam knl2 jer yer..