Saturday, April 4, 2009

LoVE!!!

Cinta?
Ada apa dgn cinta?
Mcm filem kan.... kan ada filem tjknya 'Ada apa dgn CINTA'..
Nk tau knp aku sebut mengenai CINTA?
Cinta dahulu makin pudar....
Cinta terdahulu makin terang....
hahaha..aku pun xphm knp aku cite mengenai Cinta..
Dlm hdp aku pernah membuat satu tindakan or pilihan yang
salah kerana tidak menilai erti sebenar cinta sejati....
Apa lak cinta sejati? Cinta sejati ni pd pndpt aku la..
cinta yang disandarkan dgn kejujuran,kesetiaan, penghargaan n mcm2
la lagi..yg pasti aku telah melupakan cinta sejati dan bt plhn pd cinta yg kosong.
hahaha..cinta kosong?cinta mcm tin kosong..xde isi pape.bodoh btol aku
tapi skrg Allah dh tunjuk bhwa cinta2 ni bg remaja sbnrnya xdpt bwk apa2 mkna pon..
bg aku la.entahla aku ni dah gler agknya.. entah apa aku taip pun aku xtaw.
korang jgn ksh sgt la dgn post ni..ni post yg aku saje2 nk mengarut..

No comments: