Sunday, April 12, 2009

ke agensi....

Bekas seorang guru,memberi penerangan
ttg produk ZHULIAN

Sedang memotivasikan para hadirin

Downline sdg khusyuk mendegar
penerangan drpd upline trcinta

Kaunter supermarket kt Wisma Norma Nawi
(Agensi ZHULIAN Kota Bharu)

sory..picture xjelas aku xedit..
Kt cni RCD Pn.Norma sdg berbual.

suasana dlm supermarket
ZHULIAN

cuba teka tangan sape?
Sbnrnya aku nak tunjukkan gelang tue..
Gelang 'gold-platted' ZHULIAN

Jumaat lps aku dgn umi dan k.julie ke Wisma Norma Nawi (Agensi Zhulian Kota Bharu).Masa smp kelas dah mula.Mula-mula sampai aku rasa cam dah lm xjejakkan kaki ke agensi.Aku rasa ada dekat sebulan,maklumlah aku kan orang gaji terhormat..
Slot pertama kongsi pengalaman drpd 3 insan yg sudi berkonsi kejayaan yg beliau kecapi.Slot kedua,diberi penerangan oleh RCM Puan Che Hasmah dgn tajuk Wawasan Produk dan slot ketiga oleh DSM Puan Hasnie dgn tajuk pelan pemasaran.
Aku masa kt dlm dewan tu xdop diam mcm cacing kepanasan,kjp g tnds,kjp terlelap,kjp ngkp gmbr,kjp do tmpt len.Maklumlah dah lama xdtg kelas mcm tu lah jdnya..Aku xblh fokus lansung aku rasa adala 5% jer masuk dlm kpala otak aku,umi lak pun nmpk cam gtk gak tp dia tahan sb nkkan ilmu ni, n k.ju huh bukan main semangat gler smp kaki kt ats kerusi..kena tegur kat umi..he3
Aku banyak lagi nak cite dunia aku dgn perniagaan MLM ZHULIAN ni..tapi dilain post

No comments: