Saturday, April 4, 2009

Manusia..........

Hari ini bukan hari semalam,hari semalam bukan hari ini,stp apa yang telah berlaku mahupun blm berlaku bkn kehendak kte.smua 2 adlh takdir.apa yang telah aku lalui dan blm laluinya lagi akan ku tempuh dgn berani.Hdp adakalanya gembira,sedih,kecewa,dan sbgny..semua 2 kte sbg manusia wajib tempuhi dh fitrah hdp..Allah 2 maha adil dan bijaksana...



Aku slalu flash back peristiwa2 yg dh lps..terutama, klu aku bersendirian. Aku dh lalui mcm2 hlgn..dgn hlgn2 2 lah mematangkan aku..dlm mengharungi hlgn hdp,aku bnyk sdh gembira.Masa aku sdh dan ditimpa masalah Allah jdkan aku seorang yang tabah dan kuat sehingga aku blh bangkit semula spt manusia biasa.



Indahnya hidup Allah jdkn, sehinggakan dpt melalaikan manusia yg alpa dlm arus hidup kemodenan kini.Semoga aku tidak tergolong dalam kalangan yg melalaikan........

No comments: