Monday, April 20, 2009

celebrate birthday KU

Semalam, aku with my family pg dinner n celebrate birthday Ku,di A.M TARBUSH, lokasinya berdekatan dgn BILLION.A.M Tarbush ni sebuah restoran makanan arab, kami nak pg sini sb makanan dia best2 dan amat mengenyangkan..

Sebelum pg makan, pg ambil Ya dulu kt hostel Naim Lilbanat. Ya menyamar, kt dlm hostel pkai tudung labuh ble masuk kete trus bertukar jd mak datin.. Dia yang over semalam, pakai macam nk pg kenduri kawin. Dia ckp maklumlah baru lps masuk pertunjukan 'busana muslimah'..

Sampai kt restoran, kt luar xde ramai sgt org. Tp kt dlm bilik makan VIP ada meeting Pengetua2 sekolah Yayasan Islam Kelantan. Antara pengetua2 ramai yg parent aku kenal. Aku jadi malu..coz ada gak ustaz2 yg aku knl. Angah lagi ler..mudir dia 2 kawan ku, n bekas mudirah dia pun ada sekali.


Restoran A.M TARBUSH

Air Apple Susu. Angah order air ni..


Vanilla chochalate, hafiz,ya,hasif, n kakak order air ni.



Hah.. ini aku punya, favourite drink aku ble
aku dtg cni iaitu Yourgut Strawberi..
Tapi semalam macam masam sgt yourgut nya..

Yang ni hidangan untuk Ku, Daging kambing apa tah
aku lupa...


Yang ni ayam ??? xtaw gak, xamik kisah sgt lauk pe..
tp aku makan nasi beriani dgn lauk ni ler..


Yg ni pun xtaw.. klu nk taw pg mkn kt tempat 2 sendiri..


Daging.???? xtau jgk...hahaha...


???


Yg ni aku tau namanya za'faran.


Nasi beriani makan dgn lauk2 yg kt ats td..


Kek Tiramisu yg di order oleh aku dr Chef Lanz..
Best woo..rugi sape tak mkn kek ni, dgn kek yg di jual dkt
secret recipe lebih kurang sama...
Harganya RM 4o.. 1kg. Harga pon ok ..
Siap dgn pg hantar kt rumah lagi, klu beli kt kdi pun sama gak.
Kedai nyer belum lagi di buka tp akan dibuka di pasir pekan.


posing dr ya dgn angah..



pic yg ni xbrape ok sgt..



aku buat purdah palsu untuk aku..
see..adk pndi makan sendiri..xnk org suap.

loving couple... (my parent)


kakak dgn adik sibuk nk potong kek jgk..


happy birthday to u,
happy birthday to u,
happy birthday to ku...
(xdibenarkan nyanyi kuat2 tkt org kata)


nilah muka2 family aku, sayang hazim xde..
hazim kt asrama Maahad Tahfiz Sains Berangan Tumpat.


Gambar edit angah dgn Ya.


Tgh makan kek...


Ah..hahaha mulut adk ternganga.. mkn kek sendiri..


aummm.. adk mkn kek..
ni turn kakak lak yg ternganga..


hasif,ya,angah n aku.. sdg menikmati kelazatan
kek tiramisu..


ni lps mkn kek, kakak posing kt pokok..
camera man hasif yg take pic ni..


taw x sape yg take pic ni..
kakak yg ambil pic ni.. kakak ikt jer arahan abg hasif dia..


kakak n adik..


sebelum balik..posing drpd Ya,kakak, n adik


ku tgh pandang ke tempat len.. tgk adk2 yg berlari ke tempat
parking kete....


Makan malam kami di belanja oleh umi,sempena birthday Ku..balik umah pak cik lan ( kwn Ku) dtg ke rumah..

No comments: