Thursday, April 9, 2009

"KAU TERCIPTA UNTUKKU"

my novel..

angah punya novel


Aku dgn lagi 2 orang adk aku(angah n ya) punya mnt yg sama iaitu suka baca novel. 30 march 09 lps aku pg PESTA BUKU KELANTAN di Dewan Jubli Perak,Padang Perdana Kota Bharu. Pesta buku ni dianjurkan oleh Syarikat Muda Osman dengan kerjasama badan2 yg lain.


'Kau tercipta untukku', novel milik aku,aku beli dgn harga RM?? aku pun xtaw brape hrganya sb aku byr skaligus dgn buku2 lain.Kat blkg buku tu ada tulis harganya RM 18.90, mesti ada diskaun.Aku pilih novel ni sebab tajuknya yg menarik perhatian aku,masa tgh pilih-pilih novel ni tiba2 aku terpandang novel ni,aku apa lagi terus ambil tanpa membaca sinopsis nya kt blkg. Aku suka sgt tajuk tu mcm ada mksd yg mendalam,lagu 'kau tercipta untuk ku' nyanyian band UNGU pun aku minat sgt.Aku xnk citer la apa jalan citer nya,klo korang nk taw sila beli sendiri. Novel ni bg aku best gak.xboring..


'Tarikh luput cinta'.Novel ni angah yg beli tp kte org tukar-tukar baca,lps aku hbs bc novel aku, aku tukar dgn dia punya novel lak.Novel ni bg aku xbest sgt la,kurang menarik n ada rasa boring ckt.bnyk wk,bnyk konflik,lst2 bru ade sentuh psl cinta.ok la gak..
Aku skang tgh kumpul duit nak tmbh koleksi novel2 aku lagi......




No comments: